Συγκριμένα ο κινητήρας ξεπερνά πλέον τις 8.000 στροφές και διατηρεί τη δύναμή του ακόμα και μετά τις 7.700 στροφές. Ως αποτέλεσμα το Premium πετυχαίνει πραγματική τελική άνω των 150km/h στα πρώτα 800 μέτρα από στάση, από 147km/h και είναι σαφώς πιο γρήγορο μετά τα 140km/h.
Σημαντική αλλαγή υπάρχει και στον ιμάντα της τελικής μετάδοσης, όπου στο premium έχουμε ένα λεπτότερο carbon, αντί για τον φαρδύ Kevlar, κάτι που μειώνει τις απώλειες τριβών, αυξάνει την αντοχή και βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης.
————————————————————————————————————————————————————————————————-
Αντίστοιχα το cornering ABS με τις ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, φροντίζει για την άμεση επιβράδυνση και ακινητοποίηση του AK 550 Premium από όλες τις ταχύτητες και ανταποκρίνεται άψογα στην premium-sport προσωπικότητα του mega-scooter της Kymco. Το AK 550 Premium είναι εξοπλισμένο με Traction Control και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για τον τρόπο απόδοσης του δικύλινδρου κινητήρα. Εξίσου σημαντική βελτίωση για το 2023 είναι η μεγαλύτερης επιφάνειας νέα ζελατίνα, η οποία φυσικά ρυθμίζεται σε ύψος ηλεκτρικά. Το σύστημα πολυμέσων Noodoe της Kymco παραμένει ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας των mega scooter. Χάρη στην έγχρωμη TFT οθόνη και το ανοιχτό λογισμικό του, το Noodoe μπορεί να προβάλει πλήθος πληροφοριών, πλοήγηση και φυσικά χειρισμό του smartphone.
————————————————————————————————————————————————————————————————-
Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά και αποκαλύπτει άφθονο χώρο για ένα κράνος, γάντια, αδιάβροχο ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς υπάρχει θύρα USB για φόρτιση smartphone/MP3/4. Το σύστημα keyless με τηλεχειρισμό είναι τρίτης γενιάς και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης συμπληρώνει το Cruise Control και τα θερμαινόμενα γκριπ. Εκείνο που δεν έχει αλλάξει στο νέο AK 550 Premium είναι η κορυφαία συμπεριφορά του, χάρη στην τέλεια ισορροπημένη κατανομή βάρους 50/50 στον εμπρός και πίσω τροχό, αλλά και χάρη στις σπορ αναρτήσεις που αποτελούνται από τηλεσκοπικό Upside/Down πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ με προοδευτικό μοχλικό πίσω.