Κληθείσα να σχολιάσει το πρωτοσέλιδο της Απογευματινής, στο οποίο υπάρχει απόσπασμα βιβλίου που αποδίδει το ίδιο περιστατικό στη γέννηση του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη το 1851, θέλοντας η κυρία Τζάκρη να κρατήσει μια ισορροπία ανάμεσα στους θρησκευόμενους και τους μη θρησκευόμενους του κόμματος από τη μια, καθώς και να μη βγάλει λογοκλέφτη τον Στέφανο Κασσελάκη, απέδωσε στην Εκκλησία μια διαχρονικότητα διάδοσης τέτοιου είδους μύθων, στηριζόμενη στο γεγονός ότι εφόσον εμφανίζονται και πριν από 200 περίπου χρόνια, προφανώς λέγονται διάφορα τέτοια κατά τις βαπτίσεις.
Στο δύσκολο έργο, να λύσει δηλαδή την εξίσωση των ίσων αποστάσεων από θρησκευόμενους και μη-θρησκευόμενους, καθώς και να μην βγάλει τον Στέφανο Κασσελάκη λογοκλέφτη, η Θεοδώρα Τζάκρη έβγαλε τον Στέφανο Κασσελάκη περίπου έναν «αθώο νεανία που αναπαρήγαγε έναν από τους μύθους της Εκκλησίας». Δηλαδή, μας λέει η κυρία Τζάκρη, ότι ενώ ο αρχηγός του κόμματός της δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί ότι κάποιος παπάς -ή ακόμη και οι γονείς του- του «πούλησαν φούμαρα» για την βάφτισή του, εντούτοις είναι ικανός να κυβερνήσει τη χώρα και ότι μπορεί ο ελληνικός λαός να εναποθέσει την τύχη του, στα χέρια του Στέφανου Κασσελάκη! Πειστικότατο επιχείρημα, για κάποιον που φιλοδοξεί να γίνει πρωθυπουργός της χώρας.
Η δήλωση της Θεοδώρας Τζάκρη
Άκης Παυλόπουλος: «Το θαύμα του προέδρου σας συζητήθηκε, σας λένε ότι ξαφνικά ο κύριος Κασσελάκης αποφάσισε να ξαναβαφτίσει τον ΣΥΡΙΖΑ, να του προσθέσει τη θρησκεία, την κολυμβήθρα, τα θαύματα -»
Δημήτρης Οικονόμου: «Και μια που το λέει και ο Άκης, λέει μια εφημερίδα σήμερα -η Απογευματινή-, ότι αυτό είναι copy-paste από τον Παπαδιαμάντη. Είναι κείμενο από τον Παπαδιαμάντη».
Θεοδώρα Τζάκρη: «Ακούστε να σας πω. Για αυτό το θέμα που είναι copy-paste, αν θέλετε να πούμε -»
Δημήτρης Οικονόμου: «Έτσι λέει η εφημερίδα. Και το είπε και ο κύριος Τσιόδρας, ο υποψήφιος της Νέας Δημοκρατίας, ότι δεν ήταν δικό του, αυτό που λέει για θαύμα».
Θεοδώρα Τζάκρη: «Επειδή εγώ είμαι ένας άνθρωπος που διαβάζω -και το ξέρετε- αυτή η αντιστοίχιση – η αρθρογραφία για το ότι πραγματικά, αυτού του είδους η βάφτιση περιγράφεται από τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, είναι -για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι- είναι αρθρογραφία που την έκανε η κυρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, την έχω δει. Το χρησιμοποίησε στη συνέχεια ο κύριος Τσιόδρας χωρίς να πει ότι κάνει “κόπι-πάστε” – όπως λένε κάποιοι, έτσι; Λοιπόν, για να αποδίδουμε τα του Καισαρος τω Καίσαρι, αυτό όμως τι αποδεικνύει; Ότι στους κόλπους της Εκκλησίας, βρίθουν -και στα χωριά και στις πόλεις- τέτοιες αναφορές από διάφορους εκκλήσιαστικούς παράγοντες. Αυτά βεβαίως τα συζητάμε στις οικογένειες και τα λοιπά. Ο κύριος Κασσελάκης έχει την ειλικρίνεια, να το πει αυτό στον δημόσιο λόγο του, ΟΚ. Τι θέλετε να πείτε, ότι επηρέασε το πολιτικό αποτέλεσμα, ή εν πάση περιπτώσει, δίνει κάποια πολιτική διάσταση στα λεγόμενά του; Ήταν μια βιωματική συμπεριφορά. Ο άνθρωπος είπε ένα μύθο -να το πω, κατ’ αυτή την έννοια- που διανθίζει την παιδικότητα, παρά έχει κάποια πολιτική επιρροή στα τεκταινόμενα».
Άκης Παυλόπουλος: «Ο κύριος Γιώργος Τσίπρας ήταν εδώ και είπε ότι η αναφορά του κυρίου Κασσελάκη σε αυτό το θαύμα, ήταν σοκαριστική. Η φράση που χρησιμοποίησε -»
Θεοδώρα Τζάκρη: «Κοιτάξτε, εγώ δεν είμαι εδώ -πολλώ δε μάλλον ως γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας- για να σχολιάζω δηλώσεις που έχουν κάνει οι βουλευτές. Σας το ξαναλέω: από αυτό που περιγράφει ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης 200 χρόνια πριν ας πούμε, μέχρι και σήμερα, τέτοιες ιστοριούλες για τις βαφτίσεις, βρίθουν στο πλαίσιο της Εκκλησίας, σε μύθους στην πόλη και το χωριό. Διακόσια χρόνια τώρα».