Ανάμεσα σε ολυμπιονίκες και παγκόσμιους πρωταθλητές οι τρείς τελικοί της 4ης και τελευταίας μέρας του 91ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος για τις κατηγορίες των Ανδρών/ Γυναικών για τα τέσσερα πληρώματα του Ναυτικού Ομίλου Γιαννιτσών που αγωνίστηκαν στους τελικούς της Κυριακής, με τον απολογισμό ενός χρυσού
και ενός Αργυρού
μεταλλίου με άρωμα γυναίκας με τη σημαντική συμβολή της παγκόσμιας πρωταθλήτριας του ΝΟΓ Ευαγγελίας Φράγκου.
Συγκεκριμένα:
Τα συνολικά μετάλλια που κατέκτησε ο Ναυτικός Όμιλος Γιαννιτσών στη Α φάση του 91ου Πανελληνίου πρωταθλήματος Κωπηλασίας είναι 2 χρυσά
, 3 αργυρά
, 1 χάλκινο
με αποτέλεσμα την 6η θέση στην Πανελλήνια κατάταξη ανάμεσα σε 27 σωματεία που συμμετείχαν σε αυτή τη φάση του πρωταθλήματος από όλη την Ελλάδα.
Συνολικά τα αποτελέσματα της Α Φάσης του 91ου ΠΠΚ είναι:
Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο
https://liveresults.kopilasia.gr/ καθώς και τους τελικούς των αγωνισμάτων της Κυριακής στο you tube της Κωπηλατικής Ομοσπονδίας .
Οι προσδοκίες για την ομάδα μας μεγάλες και το μέλλον να διαφαίνεται ευοίωνο για τους νεαρούς αθλητές και τις αθλήτριες μας. Το αποτέλεσμα αυτό βέβαια έρχεται από την συστηματική δουλειά που γίνετε από τους προπονητές μας Χρυσοπουλο Γιάννη και Τσαλικιδη Βασίλη, καθώς και από τη σκληρή δουλειά της αγωνιστικής ομάδας ,οι οποίοι ανταποκρίνονται στις ανάγκες τις προπόνησης ανεβάζοντας κάθε φορά τον πήχη ψηλά. Το επόμενο ραντεβού μας στη Β φάση του πρωταθλήματος στις κατηγορίες Παίδων/ Κορασίδων,η οποία θα γίνει στα Γιάννενα 19-20 Ιουλίου που για πρώτη φορά θα γίνουν και αγώνες επίδειξης βετεράνων, όπου θα είναι μια ευκαιρία για τους παλιούς κωπηλάτες να αγωνιστούν ανάμεσα σε παλιούς συναθλητές τους.
Η αθλητική οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Γιαννιτσών συγχαίρει τους αθλητές του και τους προπονητές του καθώς και τους γονείς των αθλητών που στηρίζουν έμπρακτα και ηθικά όλο αυτό το αγωνιστικό ταξίδι της κωπηλασίας και τους εύχεται να συνεχίσουν να τραβούν κουπί και να βελτιώνονται καθημερινά δίνοντας μας πιο δυνατές συγκινήσεις.
Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς μας
για την έμπρακτη υποστήριξη για την συγκεκριμένη αποστολή και φυσικά τους γονείς των αθλητών μας , οι οποίοι βρίσκονται πάντα αρωγοί και συμπαραστάτες στους αγώνες των παιδιών μας!!!
Τα καλύτερα έρχονται και είμαστε περήφανοι για την ομάδα μας, η οποία για μια χρονιά ακόμη προσφέρει πανελλήνιες διακρίσεις στο Δήμο Πέλλας!!!